Stormi
36 haftaliksiniz, 39 40 a kadar bir kilo, bir buçuk kg alması ne kadar ihtimal olabilir bilemedim açıkçası o haftadan sonra benim çok almamıştı, oğlum 3740 doğdu, son 2 ay aylık bir kilo aldı son 4 hafta bir gram almamış, birde USG de tahmini doğum kilosu pek aynı olmuyor, o anda olculerle de kesin aynı olmuyor, bana da göbüşü var dedi, çocuk normal doğdu yani öyle anlattığı gibi ayrı görünür bu göbüşü yoktu…
Halbuki bana 4bucuk kg doğar diyorlardı
Ama hiç bir zaman 4bucuk kg doğar diye sezaryen lafını etmediler, elbette bu kdr büyük bebek kolay doğmaz ama normal doğum ile çok güzel doğabilir yani 🥰
Kilo almaması için bsy yapmanız gerekmiyor bence kendinizi çok kasmayın, inşaAllah hayırlıca sağlıklıca vajinal doğum ile kolay dogar, Rabbim hayırlısını nasip etsin 🤲🏻❤️