Stormi Kızlar 36+3te bebeğin kilosu karın ölçüsü önde, doktor 4 buçuğa doğru sezaryene dönebiliriz dedi 🫠 benzer durumu yaşayan anneler yavaş kilo alması için neler yaptınız
beyzzsenturkk Stormi 38+6da doğurdum doğum anına kadar 4 kiloydu herkes 4 bekledi 3.300 doğdu😂 sen böyle devam et iri doğar diye korkma yanılma payı çok oluyo yemeni kesme yani
cokkasmabeabi Stormi 37de 3100 dedikleri bebeme 37+2de aynı cihaz farklı doktor 3260 dedi. O yüzden çok ciddi gelmiyor bana ölçümler. Arkadaşın ablasına da 3250 demişler 2750 doğmuş 😂
Baharoloji Stormi banada 3800 dedi doktorum artı eksi payı var tabiki ama 3210 doğdu 4500 olursa 4000 falan olur normal olur bence
Papatya_kokuyo5 beyzzsenturkk kız birine anlatınca inanmıyorlar oğlum doğumdan önce ultrasonda 3300 gözüküyordu bir doğdu 2750
Stormi Aysensrkan ben hamileliğim süresince haşlanmış yumurta yiyemedim hiç, sabahları karabuğday ekmeğinin üzerine beyaz peynir yumurta karışımını airfryda kızarttım üzerne de rendelenmiş kaşar. Hemen her gün de ⅔ ceviz ve kayısı tükettim. Bunlardan mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
Aysensrkan Stormi bende haşlanmış yumurta yiyemiyorum ama yumurtayı farklı şekilde tüketiyorum peynirli,patatesli falan yapıyorum umarım benim bebişimde kilo alır 🙏
mylifeAslan Bana da doktorum 36 haftalıkken 2700 dedi haftamla hep uyumlu çıktım bakalım çarsamba günü doğurduğumda kaç kilo doğuracağım
Mineklc Stormi bizimde çarşamba günü 38+5 de 3750 ölçtü hoca haftaya çarşambaya kadar süre verdi normal istiyorm diye ama gelecek gibi değil ağrı sızı su leke hiç bişey yok Çarşamba belli olcak sezaryen olcak gibi görünüyor :(
Sevalinkaa Stormi 1 hafta önce 33.haftamda 2800 çıktı baş ve karın çevresi 36 uyumlu dedi haftaya bakalım ne olacak 🤷🏻♀️
yanlisanlamaama Stormi ben 38+5te 4kg doğurdum hep öde gidiyordu boyu kilosu 40 haftayı bekleyemedik zorunlu sezaryen olacaktım zaten 🫠 benimki ultrasonla aynı kiloda doğdu
ardengunes Stormi suni sancıyla başlicaktik sancida kalp atışları yavaşladı kordon var dediler sezeryana aldılar suyum kalmamis o yüzdenmiş 🙄