aminehumamoms esraEb bence değil inteenette bazı satıcılar çakma satıyo gerçekleri bi tık daha pahalı oluyo bu sebeptenmiş
esraEb Ela20 benim 1 numara henüz bitmedi deneme için iki tane kullandım çok dikkat etmedim ama bez dolmuştu ağırlaşmıştı. Yüzeyde kaldı mı dikkat etmedim
Pinar61 esraEb ben Mavi olanı kullanıyorum ve gayet memnunum kimine sert geliyomus ama ben memnunum mesela başka bı beze geçeyim daha uygun bimin bezine dedim kızıma yaramadı hemen pişik kuzenlerim falan hep Molfix kullanıyor ve gayet memnunuz
Eebb esraEb göstergesi bar cnm ama trendyolyolda indirimli aldık onda gösterge yoktu… yani indirimli satılan önleme molfıx malzemeden çalınmış ama ebebekten ya da Çivril’den aldıklarım normal göstergelı güzeşll
esraEb Eebb aaaa çok ilginç bu detayı bilmiyordum. Püre and soft almıştım 1 numara o da trendyoldan. Çok memnun kaldım ikinciyi mavi paket aletim dedim rezalet 😤bi sonrakinde ben de bebek mağazasından alayım bari. 240 tane de aldım 😤
Eebb esraEb bende trendyoldan fazla aldım bende onları bıtırıp mağazadan yada çocuk veya ebebek online mağazasından da alabılırım
gamzee07 @esraEb benim oğlum 19 aylık doğdun dan belli hep molfix kullandık çok memnunum başka bez Poposuna gelmedi hemen pişik yapıyordu ikinci gebeliğim kızımda da aynı molfix devam her çoçugu gelmez canım