Hanımlar molfix bez kullanıyor musunuz. Netten araştırdım yeni nesil yazanlar onunkiler çok kötüymüş. 1 numarayı püre and soft almıştım çok iyiydi bu kez mavi paket aldım. Harbiden de bezler peçete gibi öyle. İdrar göstergesi de yok. İnşallah sızdırma ya da pişik sorunu olmaz.