Hastane çok berbat hijyenlik hiç yok temiz bir yer olduğunu kesinlikle düşünmüyorum. Düşük riskim var bir kere kanamam oldu odaya aldılar serum takıldı yanımda ki hastayı da doğuma götürüyorlardı tam inanın eşim yanımdaydı o bile şok oldu kadının suyu akmıştı yatak kötü haldeydi sonra kadın doğumdan çıktı tekrar o yatağa yatırdılar. Tabi bazı şeyler nasip kısmet işi Hatice hanımdan çok böyle bir memnuniyetsizliğim yoktu ama hastane hiç hoşuma gitmedi