ZeynepKara Ervaablaoluyor annem kardeşimi doğum yaptı 15 yıl önce 😂😂 o zaman çok memnun kalmıştık şimdi nasıl bilemiyorum
Tgcks Ervaablaoluyor ben evime yakın olduğu için gidiyorum Hatice hanıma ama memnun kalmadım bundan hastaneden beklemek çok can sıkıcı hastane değişikliği yapıp tavsiye üzerine Nisa hastanesine gidecem inşaallah
Ervaablaoluyor Caglablir ayyy bayagı uygun ben ilgi hastanesine gidiyorum emel hanıma ama pek memnun degilim ve muayenesi 75 tl bende artık üner beye gideyim
Mrvcldr Vitale gidiyorum bende haznedarda disem hanım çok iyi bir doktor tavsiye ederim doktor arayan varsa kızlar☺
Ervaablaoluyor Mrvcldr b evlerde galıba ya o bana uzak ben gungorende oturuyorum düşük tehdidim var diye yakın olsun istiyorm
Yenihamile11 Mrvcldr bende dalga beye gidiyorum memnunum ama hastane beni tedirgin ediyor Birde fiyatı doğum 2.500
Gzemarss Yenihamile11 kuzum nasil 2500 bende oraya gidiyorum normal doğum 850lira dediler hadi test mest igne filan 1000 e gelir dediler
Yenihamile11 Gzemarss hangi dalga Bey uanlis yere mi yazdim :( Haznedar vital Hastanesi Dr Dalga Bey canim
Gzemarss He burda ozel güngören hastanesinden bahsetmişler senin dedigin hastane değil tamam karıştı 😍🙏❤
Deletedmom317 Gzemarss benimde 23 hafta oldu. Sezaryen istiyorum normalden korktuğum için sen ne düşünüyorsun
Gzemarss Deletedmom317 normal olsun inşallah bebek yolunda gittigi sürece normal düşünüyorum rabbim ıh diye doğurmayı nasip etsin hepimze 😍😌