Selinakbas valla kendi isteğimle yaptım bende. Gerçi zorunlu gibiydi. Gelişim geriliğinden dolayı.
Ameliyat açıkçası rahat geçti. Sonrasında ağrı oluyor ama ilk gün sadece 2. Günden sonra idare edebiliyorsun. Tabi eşim çok yardımcı oldu o ayrı😅😅 4.gün araba sürmeye başlamak zorunda kaldım. 2. Günden sorma aşırı baş ağrım oldu. Serum istedim. Düzeldi. Şuan 64 günlük bebeğim. Göbeğim falan yok. Sütüm sezeryan sonrası direk geldi. O kadar fazlaydı ki sağıp durmadan dolaba atıyordum.
Gebe okuluna gittim ordaki arkadaşlarımdan normal yapan var hiçte öyle rahat geçirmediler. Dikişleri çok fazlaydı. Travma kaldı hepsinde. Tekrar doğum yapsak sezeryan yaparız diyorlar. Yani hurafe çoğu 🤷