GunelThagiyeffa Nasil geçiyor hamilelik? Biz bu gün 20 ci haftamıza girdik daha haraketlerini hiss etmiyorum ilk bebek ve erkek normalmi aceba
Nesrin96 GunelThagiyeffa Bende 19 haftalik hamileyim, bende daha harekleri hissedemedim. Karnimiz cikti mi sizin? Mide yanmasi falan?
Filiz_76 En geç 2.3 hafta içinde hisedersin benimde ilk gebeliğim 23 haftalığım hissediyorum ilk olduğuna rağmen 16. Haftamda hissettim 😀😀😀 ama hissetmezsen doktora söyle nolur nolmaz
GunelThagiyeffa Nesrin96 benim karnım baya büyüdü 5 ci haftaya girdik ekşi qazlı içicekler, tuzlu acı yasakladılar midemde felaket ağrı oluyor yoksa geçmiyor günlerle
GMZ355 Bende 18+3 günlük gebeyim.Henüz bende hissetmedim hareketleri.Karnım çıktı evet.47.50 la hamile kaldım 49.25 im şuanda.Miğdemde yanma yok şuana kadar güzel geçiriyorum hamileliğimi şükür 🙏 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırıs inşallah
Hale23 17 +4 ikinci bebiş bizimde Şubat gibi inşallah rabbimin izniyle sağlıcakla gelsin bebisler 🤰🤰🤰
Kubra-nur5 18+4 hareketlerini hissediyorum 17. Haftanın sonlarında hissetmiştim çok güzel bi his🥰 Mide bulantısı yanma yok
AsPandaa 17+5 iz hareketlerini hissediyorum 🥹 daha cinsiyetimiz belli değil. Aşıda ilk dozu yaptırdınız mı ?