Ozoooo Selam güzel anneler gebelikte hangi testleri yaptırdınız ben sadece detaylı ultrason yaptırdım ya siz
Arme_moms İlk gebeliğimde renkli ultrason şeker yüklemesi İkinci gebeliğimde ikili tarama yaptırdım zamanımız gelince renkli ultrason da yaptırıcam
Aybarssmom_ İkili tarama testi, AFP testi, haftaya detaylı ultrason yaptıracağım ve ekim ayının ilk haftası şeker yüklemesi testi yaptıracağım
Guzelgunlerim Aybarssmom_ canım AFP testi bin çok yaptrmyolar.baanadanyapildi ama ben sormadım neden diye aslında yaptirasimda yoktuda doktor zorladı.fetal dnada yaptidim.senin nasıl çıktı ve neden yapiliyo
Esraabbaa Şeker yükleme testi hangi hafta yapılıyor acaba bir de sağlık ocağında mı yoksa hastanede mi yapılıyor
Avril Ozoooo fetal DNA detaylı ultrason şeker yüklemesi yaptırmadım onun yerine açlık tokluk baktırıp düzenli şeker ölçtüm
Lionmom1 Avril merhaba, ben de yükleme yaptırmadım doktorum istemedi. açlık tokluk şekerinize nerde baktırıyorsunuz? Gittiğim sağlık ocağı burda yapılanlar doğru sonuç vermez deyip ısrarla yapmak istemiyor.
snyulk Ozoooo ikili tarama, nifty yaptırdım 18. Haftada detaylı ultrason yaptıracağım . Tsh ve vitaminler içinde her ay kan veriyorum takip için 🥲