Eda91- _aysenur_16 rengi önemli. Kırmızıysa gel diyorlar. Pembe gibiyse gelmene gerek yok diyorlar. Birde kan miktarının fazlalaşması gerekiyor kötü bir şey varsa Allah korusun
_aysenur_16 Nidabade nefessmommm Gittik sabah düşük gibi bir şey görünmüyor ama bebek sağlıksızmış maalesef gelişimi durmuş
nefessmommm _aysenur_16 tez zaman da sağlıklı hayırlı bir evlat versin rabbim. Dualarım seninle içini ferah tut herşeyin bir zamanı vardır canım
Eda91- _aysenur_16 Doğru 🌸 sağlıkla büyüsün bebiş. Bende 8 haftalık olmam gerekirken 7 haftalık gözüküyorum :) haftaya perşembe gideceğim.
_aysenur_16 Eda91- 1 2 hafta geride olmak önemli değil önemi olan geride olduğu vakte göre de plsa gelişimin olması Benımki maalesef 2 haftadır 6 haftada onun içşn sağlıksız bu hafta 7 haftalık olmuş olsqydı sevinecektik
_aysenur_16 Eda91- benimki toparlamaz artık neredeyse 2.5 ay olacsk son adet tarihinden bu yana Ama sizin bebiş inşaşlsh iyidir sqğlıkla kucağınıza alırsınız kalp atışını duydunuz mu?
_aysenur_16 MommyLeyla biz dün kalp atışını yine duyamadık ama kanama yok dedi Bugun kanama başkası çok hafif ve biraz pıhtı oldu Ama doktora gitmiyorum bebek yaşamadığı için evde beklicem düşüğü
MommyLeyla _aysenur_16 inşallah en kısa zamanda tekrar bebeğiniz olur 🥺 neler hissettiğinizi anlayabiliyorum bende iki tane kaybettim daha önce. Rabbim hazır olduğunuz anda tekrar nasip eylesin inşallah geçmiş olsun 😔
Eda91- _aysenur_16 Allahım ya.. Çok üzüldüm gerçekten. Tez zamanda vücudun toparlanır inşallah. Rabbim doğru zamanda sağlıkla hayırla büyütebileceğin bir evlat nasip etsin
Aysoshh _aysenur_16 kanaman çok mu adet olur gibi mi benim öyleydi 2 sene önce bildiğin adet oluyor gibiydim düşük oldu doktor sağlıksız bebek kendini atıyor demişti size düşük tehliken var dediler mi