Bebeğin gelişimine göre şuan 7 haftalık hamileyim sağlıksız gebelkkten şüpheleniyordu doktorlar
Bugun sabah peçeteye silince damla damla gibi çok küçük nokta halinde lekelenme gördüm şimdi geçti normal akıntı gelmiş
Doktora gitsem de hala kalp atışı duyulmadığı için bir şey yapmazlar gibi geliyor 3 gün önce salı duymamıştık
Biraz beklemek mi lazım hemen gitmek mi böyle bir durumda?