Fatma-00 evet ben 😢oturup sinirimden ağladım ,hormonları da aşırı etkiliyor heralde çok gerginleştirdi beni ,ben bide göbekten de vuruluyorum progestan etti 2 ,bide fitil progestan ,hormonlar tavan, karnım da acıyor , hemşireden hemşireye fark ediyor ,dün ki hemşire hiç acıtmadı yaparken çok yavaş yapıcam dedi acıtmıyomuş o zaman bilginiz olsun, ama sonra eve gelince üstüne oturamadım tek fark morarmadı ,önceki yapanlar morarttı bastırdılar bi de üstüne nasıl can yakıyor Allah yardımcımız olsun