Aylarca vuruldum. Sağlık ocağında hastanelerde evde. İğne vurulurken nefesinizi tutup şırınga boşalırken yavaş yavaş verim. Bir nebze az canınız yanar. Ama illaki beze oluyor ağrı oluyor oturup kalkamama yaşıyorsunuz. Allah yardımcınız olsun. Eli hafif olan hemşire bulursanız devamlı gidin. Ben çok kişi tarafından iğne vurulduğum için canımı yakmayan hemşireden rica ediyordum müsait olduğunda.