ElayAysen Elfve zayif degilde 2.800den yukari iyidir. Evet aliyorlar ama evvelden de kilo şart :D belli bir yere kadar. 4.5 kq bence de cok ama hangisi hayirliysa o olsun
aysenuurr11 ElayAysen en son 26.haftada gitmistim, cuma günü kontrolüm 31+0 oluyorum. Saglikla vakitlice gelsinler inşallah🤲🏻💖🧿
ElayAysen Elfve he ben de 3200 felan olursa rahat gecer dusunuyorum Allah hayirlisini nasip etsin fark etmez