Yazgulu62 SeDAaaaa35 aynen canımm onada guzel dedı hıc bi sorun yok dedı 4 ekımde bıdaha gıdıcem nts ye
Yazgulu62 SeDAaaaa35 baglar canım kesınlıkle hatta ben odanın onunde beklıyodum hemen ntsye yolladı ondan sonra bebege baktı bıdakı geldıgınde dırek nts ye gıttı ondan sonra gelırsın dedı
Zeynep_ze ElayAysen bende yarın 30 haftalık oluyorum tam ama randevum 31. haftada bende merak ettim şimdi🤗🤗
SeDAaaaa35 Yazgulu62 belkide canım bakalım gittiğimiz zaman anlıcaz ne yapıp ne yapmayacağına heyecan verici ama
Yazgulu62 SeDAaaaa35 ayy hemde nasıl kalbını ılkkez okadar cok dınlıyosun küt küt Allah’ım sag saglım kavustursun
Yazgulu62 SeDAaaaa35 aynen kalp atısı ve haraketlerıne bakılıyomus sanırıö elıne bısey tutturuyolar haraket edınce dumeye basıyosun
ElayAysen Elfve zayif degilde 2.800den yukari iyidir. Evet aliyorlar ama evvelden de kilo şart :D belli bir yere kadar. 4.5 kq bence de cok ama hangisi hayirliysa o olsun