Ben bebeğimi öğrendiğimden beri kola bile içemiyorum sizler nasıl sigara içebiliyorsunuz anlam veremiyorum.Elbet ki bir bağımlılık fakat karnınızdaki evladınızı nasıl göz ardı edebiliyorsunuz da sigara daha cazip geliyor empati kurmam mümkün değil.Zaten hiç bir zaman ağzıma da sürmedim o illeti şükürler olsun ki…