Anneadayiii__ Semaaksoy 13 senedir sigara içiyorum öğrendiğim andan itibaren 1 tane sürmedim ağzıma çocuk için biraz kendimizi tutmamız gerekiyor
Semasyy Semaaksoy Anneadayiii__ bende 11 senelik içiciyim hep bırakmak isteyip yapamadım olmadı bebeğimi öğrendim ilk sekiz haftaya kadar azalta azalta içtim 8. Hafta itibariyle tamamen bırakrım iuan 25. Haftalığım haftalardır çok şükür ağzıma sürmüyorum çok nadir aklıma geliyor nasıl oldu bende bilmiyorum kendimi tiksinmeye şartladım evladım için. Ben elimden geleni yapayım rabbimin takdiri sağlıklı doğması lütfen sizde içmeyin bebeğinizin seçimi değil bu. Çok zor biliyorum ama olmayacak bişey değilmiş onu anladım inşallah tekrar başlamam büyük konuşmak istemiyorum
Damla Semaaksoy 9 yıldır içiyordum öğrendiğim an bıraktım doğum da yaptım hâlâ ağzıma sürmedim bebeğim için hiç düşünmedim bile
svgiakgn Goncagul_7106 Semaaksoy canım azaltarak bırak bende öyle yaptım 2 günde 1 paket içiyordum normalde 5 haftamda hamile olduğumu öğrendim şimdi 34 haftalığım günde 3 düşürdüm mesela sonra 2 ye sonra 1 derken kısa sürede bıraktım son 2 aydır maksimum 4-5 tane içmişimdir çoğu zaman hiç içmedim zaten karışık oldu yani benim bu yönetimi deneyebilirsin 🙄
Anneadayiii__ Semasyy ben babamı sigaradan dolayı kaybettim kendisi kanser oldu başlayacağımı da düşünmüyorum umarım siz de başlamazsınız
Goncagul_7106 Ya bu konu da bana yardım edin kızlar lütfen nasıl bıraktınız ben çok içiyorum herkesten tepki alıyorum içmiycem diyorum bi olay oluyor bişey oluyor hemn siğaraya koşuyorum Ben beynim de bitiremiyorum gerçi 🥲
Ygunver Goncagul_7106 bende bırakamadım maalesef 31 haftalık olduk artık çalışmıyorum evdeyim bir de daha çok içmeye başladım 😔
Semaaksoy Goncagul_7106 aynısı bende de oluyor heleki yemekten sonra illa canım istiyor kendime hakim olamıyorum
acakir Kafada bitirmek gercekten cok onemli. Ben ki sigara icmeyi cok seven biriyim. Tup bebek ile hamile kaldim son sigarami transfer olmadan once ictim. 8 aydir da icmiyorum, icmeyi de hic dusunmedim
Semaaksoy Birden bırakmak istiyorum 1 tanesi bile çok zararlı çok pişmanım hep içtikten sonra vicdan yapıp ağlıyorum elimden bişey gelmiyo deniyorum ama olmuyo
Hfmhumeyra Gebe okulunda öğrenmiştim sigara içmek hatta içilen ortamda bile bulunmak amniyotik sıvının tadını acılaştırıyormuş ve bebeğimiz su içmeyi reddediyormuş. Sigara içtikçe bebeğinizi susuz bıraktığınızı düşünün belki o zaman içmeyi bırakabilirsiniz :(
Goncagul_7106 Hfmhumeyra neler düşünüyorum neler bebegimi kaybedeceğime kadar düşünüyorum neler düşünüyorum neler ama fayda etmiyor düşündükçe oturup ağlıyorum elim yine sigaraya gidiyor
Hfmhumeyra Goncagul_7106 Allah yardımcınız olsun inşallah bırakabilirsiniz sizin için de dua edeceğim 🙏🏻
renginkaya Goncagul_7106 malesef bende öyleydim hamilelikte içmeyecem dedikçe coğalttim hep doktor yasakladiği halde bir türlü birakamadim ama içerken her an çocuğuma bişi olacak diye çok korkuyordum çok şükür sağ salim kucağima aldim 13 günlük olduk biz bide benim tüp bebekti ama siz elinizden geldiğince içmeyin bebeğim 2 kilo 200 gram doğdu çok şükür küveze girmedi sigara onlarin gelişiminide durduruyor erken doğum riskim vardi ilaçlarla yatişlarla zar zor 37+1 olduk sezeryanla