EmreBeyiBeklerken BusseBal benim ilk kızım 36 haftada normal dogmustu, kilosu falan da iyi oldugu için kuvoze alinmadi direk yanima vermislerdi
Bugraninannesiii BusseBal büyük oğlum 37+2de 2300 doğdu enfeksiyon kapmamış olsaydı küvöze almayacaklardı canım. Kilo olarak geride olabilir ama bu haftada solunumu tamamlamış oluyorlar. Başka Bi sağlık sorunu olmazsa girmez merak etme. Sağlıkla gelsin 🌼
Baharoloji BusseBal sağlıkla gelsin 2 kilomun üzerindekiler genelde girmiyor ancak her bebek için risk var tabi haftasını dolduranda bile
Ebus2045 BusseBal haftasıyla alakası yok canım solunum sıkıntısı kan değerleri ve emme refleksi güzelse girmiyor. Arkadaşım 38 de yaptı girdi kuveze ki kilosuna 3 un ustindeydi başka bı arkadaşım 35. Haftada yaptı ama onun bebeği kuveze girmedi.
bombshell Kubrakarahan spinal oldum ben. Aşırı da panik olduğum halde çok kolay geçti. Sizi hatırladım bebeğinizin gelişimi çok iyiyidi neden erken ve zorunlu sezaryan olacaksınız?
Baharoloji Kubrakarahan teşekkür ederiz spinal geneli ani olmadıkça çok tercih etmiyorlar diye biliyorum atması zor oluyor
Kubrakarahan 37+1 de doğum yapacağım cumartesi günü zorunlu sezeryan cok korkuyorum bende ciğer geliştirici vurdurdum bugün
Gulcangg BusseBal özelde doğumunu yapicam nasip olursa Medicana hastanesi doç Dr Cüneyt eftal Taner doğumuma girecek
Kubrakarahan bombshell suyum cok azalmış plesentam da yaşlanmış ne yazıkki doktor suyumun götürmeyecğini söyledi ve ciğer geliştiric yazdı haftaya cmt doğum için gün verdi bende anlamadım birden neden böyle oldu öylesine kontrole gitmiştim sadece
bombshell Kubrakarahan bende de vasa previa vardı bu yüzden hem erken doğum hemde sezaryan yapmak zorunda kaldım. Bebeğinizin kilosu solunumu yerindeyse gerisinden hiç korkmayın.
Burcin1- @bombshell selam banada Vasa previa dediler doğumunuz nasıl geçti acaba yardımcı olun lütfen 35 haftalık oldum bugün kanama vs birşey yaşandı mı kaç haftalık alındı sizin