Arkadaşlar merhaba, bebeğimin gelişimi 2 hafta geriden geldiği için 37. Haftamda suni sancı ile doğuma giriyorum bu pazar. Bebeğin kilosu 2200 dediler, aranızda 37de doğuran var mı bebek küveze girer mi? Suni sancı ile çam sakurada doğum olacak Allahın izniyle.