Yagmurben Kızlar kiwi markasını almayı düşünüyorum. Diğer markalara o kadar para vermek istemiyorum. Olumsuz yorum hepsinde var. Biraz şans işi gibi geliyor ama tecrübeli ve kullanan anneler , sizce kiwi yeterli olur mu ? Aranızda kullanan var mı ?
defnezumram Yagmurben burda kullanan çok var lansinoha falan o kadar para vermeye gerek yok diyorlar bende almayı düşünüyordum göğüsümden geliyor süt benim o yüzden almadım ama yorumları o paraya göre gayet iyi ürün alınabilir
Zeeynep1 Yagmurben ben kullandım memnunum hiç pişmanlık duymadım sağlam da c8kti yigenim kullandi ben kullandım kızımda. Şimdide nasipse oğlum dogdugunda kullanacağım. Çok para vermeye gerek yok
mugeb123 Yagmurben bende geçen hafta aldım görünüşü güzel beğendim 1 ay var doğumuma nasipse daha kullanmadım gerçi ama bakalım ins. Güzel çıkar
KuzeyinAnnesi10 Yagmurben ben kullanıyorum ablamlar da kiwi kullandı görümcem de tavsiye ederim memnunuz canım
mirayandme Yagmurben bende var memnunum işimi baya görmüştü 250 civarı falan almıştım galiba iki yıl önce
Edaturhsn Yagmurben kiwiyi aldım hemen bozuldu temassizlik yapıyor e bebekten kendi markasını aldım bugün 700 tl civarı kullanan birkaç kisi memnun kaldığını söyledi
Pamukprenses34 Yagmurben ben a101 gelmisti ordan aldım 300 TL bizim gelin kullandı memnun kaldı bende 10 gün sonra doğum yapicam ozman kullanicam 🤗
yesilkahve Yagmurben ben ilk hamileliğimde almıştım ve açıkçası beklediğimden daha çok memnun kaldım. Ve sürekli mastit olduğum içinde uzun süre kullandım, bi sorun olmadı. Hala sağlam duruyor ikincisinde de yine onu kullanmayı düşünüyorum