000 döner belki bebişin canım daha erken beniö kuzenimde öyleydi 38 de falan doğum pozisyonunu aldı bence normal ol herles bana normal en rahatı o an zorlanıyorsun bitiyor 5 dakika da hop ayağa kalkıyorsun sanki az önce doğum yapan sen değilmişsin gibi diyorlar bende korkuyorum ama inşallah normal olur şuanlık normal gibi gözüküyor doktoruma söylemiştim normal istiyorum diye o da bir sıkıntı görmedi şuanlık zaten nasip bakalım 🥹