Yagmurr1 33 olduk bizde aşırı hareketli bir bebek çok ciddi şekilde hiç yorulmadan ya tekmeliyor ya vuruyor çok sıkıldı o da anlıyorum ama kaburgam kırılmak üzere hep aynı yere vuruyor vurduğu yer çürümüş gibi acıyor 😂🥺 onun dışında ben çok halsizim çok acıkıyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor bütün gün yatıyorum nefes almakta zorlanmaya başladım biraz iri bir bebeğim var