asivemavii_07 rica ederim ne demek.😊 plasenta kaplumbağa nin sırtı gibi şekilli diyeyim ve üstünde de zar bulunur o şekilde bı yapı cikarirken bı anda asilmamak ayrılmadan çekmemek gerekir ki bir bütün halinde çıkarılabilsin yoksa içerde parça kalır bu da rahimde yabancı madde olarak algılandığı dan rahim sürekli kasılır şiddetli kanamaya sebep olur. O yüzden onu yavaş yavaş döndürerek çıkarıyoruz dediğim gibi çok nadir durumlarda el içeri sokulur temizlenir o da bayağı kötü şekilde çıkarıldıklari zaman olur. Karnınızın üstünden masaj yaparlar genelde çabuk ayrılsın diye ya da bekleyedebilirler 10-15dk bu doğumu yaptiranlara kalmış bir şey.😊 benim izledigim girdiğim doğumlarda beklerdik ayrılsın diye. Ama kendi dogumumda beklemediler masajla çıkardılar. Herkes farklı yapiyo.😏