Sevgili annelerim sonunda bana da doğum anımı yazmak nasip oldu . Erkek bebeğim tam 39+3 günlüktü yalancı sancılarım öncesinde hiç olmamıştı hatta biz daha bekleriz gelmeye hiç niyeti yok diye konuşuyorduk kendi aramızda ta ki 5 Eylül sabahına kadar o sabah saat 5 gibi uykumda idrarımı kaçırdığımı düşünürlerken yatağımdan kaktım ama baktım ki baya yoğun bir su anlamıştım suyumun geldiğini bu arada ilk gebeliğim tecrübesizimde üstelik eşimi uyandırdım ve çantalarımızı alıp direk acilden girişimizi yaptırdık önce bi Altan muayene ettiler o sırada suyum daha da geldi ardından nst bağladılar sonra doğumun başlamış deyip doğumhaneye yönlendirdiler. Altan muayeneden sonra sancılarım olmaya başladı 5 dakikaya bir ağrı giriyordu fakat şiddeti çok yoktu doğum hane odasında pilates topunda hareketler yaptım odada kendimize ait duş var orada sürekli belime ve karnıma ılık suyla yıkadım ebeler arada bi muayene ediyorlardı en başta açılmam 3 cm di ardından 5 oldu biraz daha hareket ettim ama ağrılarım artmaya başladı bi ara yerlere kendimi attığımı hatırlıyorum bu arada annelerim şunu da es geçmek istemiyorum benim kayınvalidem suya Meryem suresi okumuştu ve umreden gelen zemzem suyumuz vardı ben sancım esnasında ikisini de içtim ve doğumum çok hızlı oldu 1 saat boyunca sancı çektim ve 1 saat içinde açılmam 10 cm buldu hemşire suni sancıyı getirmişti fakat hiç gerek kalmadı zaten bende istemediğimi söylemiştim zaten kendi sancım çok fazlaydı ve açılmam kendi sancımla birlikte oldu en çok ılık duşunda faydası olduğunu düşünüyorum artık açılmam istenilen seviyeye ulaşınca direk yatağı çatala alıp doğumu başlattılar evet bi an inanılmaz bir ağrı dayanılmayacak seviye kabul ediyorum ama geçiyor kulağım hep ebeler de oldu onları dinlemeye gayret gösterdim ebeler de çok iyilerdi bana yaklaşımı çok iyiydi kendimi çok rahat hissettim ıkınma esnasında kaka geliyormuş gibi oluyor ama o tabi kaka değilmiş bebeğin başıymış tüm var gücümle ıkındım ve 3. Ikınmada bebeğim çıkmıştı bebeği çekmeleriyle içimden suyunda boşalması bir oldu gerçekten o an inanılmaz bir rahatlama geliyor fakat içimizde ki plesenta çıkması filanda beni biraz zorladı fakat o ağrının yanında bir hiç gibiydi bebeğimi görünce duygularım tavan yaptı eşim baya bi kötü oldu hem doğum anıma şahit olmuştu hemde acı çektiğim anlara bebeğimizi görür görmez ağlaması bir oldu çok değişik tarifi ciddi anlamda olmayan duygular ama çok şükür şuan bebeğim yanımda ve biz bugün 10 günlük olduk sorusu olan varsa cevaplayabilirim💞