Serap-asel 2 aylık şuan oğlum. Sab simplex rahatlatıyor. Ama düzenli kullanmak gerekiyor. Biogaia da kullanıyordum bu probiyotik. Ayrıyetten ben hipp in anne için gaz çayını kullanmaya başladım. Çok güzel tadı ve bebişimin gazına çok iyi geliyor 🤭❤️
Sab simplexi aşırı gaz sancısı varken sancı durumuna göre 6 saate bir 10 veya 15 damla veriyordum. Şuan sab simplex i kesti hippin gaz çayını içiyorum ben aşırı iyi geldi bize 🤭❤️ ama yine de gaz damlası alıp rahat rahat bir dönem geçirmeyi planlıyorum 😂
Bu arada doktorlar 1 ay öncesi gaz damlası önermiyor. Ben başladım çok kötüydü oğlum çünkü 🤷 ama hippin çayını o zaman keşfetsem damlaya bir tık daha geç başlardım.