Kubra_enc34 kızım oğlak Burcu yükseleni ikizler fazla inatçı kendi bildiğini yapan fazla konuşan ve kendinden emin bi karakteri var şuan 4 yaşına gelmek üzere böyle devam ederse zor bi kişiliği olacak gibi 😂
Doğacak bebeğim de boğa olacak gibi duruyor ama boğa Burcu’yla alakalı bi fikrim yok nasıl bi karakter olur bilemiyorum 🙈