Bebisbg34 canım doktorum bana dedi ki sana sigarayı hemen bırak diyemem bu stres psikoloji daha çok zarar veriyor ama elbet bırakmalısın bu süreci kendine eziyet ederek geçirme 10 tane içiyorsan 5e düşür 1 hafta sonra 3 e düşür sonra yarım yarım içmeye başla sonra çok canın isterse yanında içenden otlan şeklinde bırakmaya çalış demişti. Herhalde hamileliğimi ilk öğrendiğim gün gece 1 paket sigara bitirdim çünkü asla gebelik istemiyordum ve radyasyon ile çalıştığım için planlı olmak zorundaydı bizim bebek işi. Aynı zamanda asla normal yoldan çocuğun olmaz tüp bebek düşün falan demişlerdi geri çekilme yöntemi ile korunduğumuz zaman hamile kaldım ben ve çok ciddi arttırdım bir süre sigara içmeyi. Sonra 8. Haftada bir anda bir tksinti geldi eşimin balkonda içmesine bile tahammül edemiyordum kokusu beni mahvediyordu ikimiz aynı anda bırakmış olduk böylelikle