Bebisbg34 Kızlaarr 3 aylık hamıleyim ama karnım büyümemiş vee dokununca hissedemiyormuşum gibi hissediyorum sizceee neden süreklı pisikoljm bozuldu bebege birşey oldu diyee benım gibi olan varsaa lütfenn bilgiii🥹🥹
Emel_34 Bebisbg34 benım normalde gobegım var azcık hamıle kaldım kilo verdım olan gobegımde gıttı geçenlerde gobegım baya çıktı o yesss dedım ertesı gun yine yok Gercı doktor bana demıstı 4 ncu ayda çıkıcak ama olsun bazılarınkı baya çıkıyo bünyeyle alakalı bız zayıfız ondandır
ladyax Bebisbg34 çok küçük daha çok normal ben 6. Aydan sonra alıştım varlığına 15. Haftada küçük küçük kıpırtılar hissediyordum ama bir şey anlamıyordum merak etme 27. Haftadan sonra hissetmekten bayılcak hale geleceksin tekmelerden 😂
Bebisbg34 Ozgeeren Emel_34 evet sanırım zayıflıktan pek hissedemiyoruz bazen benmde şişiyor bazen yok
Bebisbg34 Bi sertlik hssediyorum ama bi hareket hissedeyim diye ugrasiyorum ondan dolayısıyla olmuyor galiba ama arada pıt pıt hissediyorum gibi geliyor sonrasında bazen bakıyorum yok birde sigara kullanıyorum ara ara ondan iyice endiiselerim var sanırım
Emel_34 Bebisbg34 boşuna kötü düşünme Gercı ben sana dıyorum ama bayadır doktora gıtmedım randevumada daha var oyuzden kötü şeyler aklıma gelıyo ama düşünmemek lazım
Bebisbg34 Emel_34 Bende bu hafta gidicem ama yinede ister istemez insan kötü şeyler düşünüyormuş pisikoljk ve hormonlardan kaynaklı galiba
Emel_34 Bebisbg34 doktora soyledınmı kullandığını bak bende sabah akşam kola ıcıyordum kola yoksa asla yemek yemezdım ama bebek ıcın fedakarlık yapmak gerekıyo anında bıraktım ama nasıl zor gecıyordu resmen ağlıyordum ama yapacak bısey yok doktoruna danış öyle iç
Gixemm Bebisbg34 bende sigara kullanıyordum bıraktım ama arkadaşım bırakamadı doktor ona kan sulandırıcı yazmış bebeğe zararı dokunmasın diye sizde danışın isterseniz doktorunuza
Bebisbg34 Emel_34 henüz söylemedm yurt dışında yaşiyorum burda doktor bulmak zordu anca doktoru oturtabildim şimdi gittigimde insallah onuda söyleyeceğim sende durumlar nasıl ilk ay gibi bulantılar devam mı
Emel_34 Bebisbg34 ben daha 11+3 teyım bı ıyıyım bı kotu ama ılk zamanlardan çok çok ıyıyım çünkü basımı kaldıramıyorum bısey youemıyordum şimdide bulanıyo ama şükür o günler gıbı değil 🙏
Eda91- Bebisbg34 yurt dışında nerdesiniz Birde yapmayın sigara içmemeye çalışın. Olabildiğince zararlı.
Bebisbg34 Emel_34 Emel_34 çok şükür 14 haftalık geçti sayılır sabahları hariç şimdide bir iştah artışı ki anlatamam 🙈
Bebisbg34 Emel_34 malesef hayır et tavuk hiç agzıma süremiyorum ama canımın istediği şeyleride durduramıyorum doymak bilmiyorum
Bebisbg34 Emel_34 ahahah bak o da bende var zeytin bi oturuşta kılolarca yiyebilirim cinsiyetin cıkınca mutlaka bildir merak ettim😂😂