IlknurNida MerveFG Evet iki gün önce doğum yaptım .Normal ilerledik saatlerce ama açılma yeterli seviyeye gelmediği için sezaryene dönmek zorunda kaldık .Çok memnun kaldım doktordan ,son derece ilgili ve sevecen birisi.