Sinemtsn Sitemkar benimde aynı oldu beş haftalıkların keseyi görmedi beta değerim seninki gibiydi biraz sabrettim 2 hafta sonra gittim o zaman gördü çok şükür şimdi 10+6yız
hulyaa_ @Sitemkar maşallah rabbim analı babalı büyütsün inşallah cardır bebiş başka doktora gitseniz bide
Bisofiya Sitemkar Canım benim hemen korkma, 6., 7. hafta arası görünebilir. Kalp atışını 8., 9. haftada duyabilirsin hatta ama ısrarla yok derlerse en azından bir kere bir doktorunu değiştirebilirsin
Ghuy Sitemkar benimde ayni oldu 15 gun sonra gel demisti gittigimde gozukmustu canim onun icin uzulme . Insallah seninde gozukur
Seymagrgn Sitemkar adet tarihim 16sıydı ben 2gün sonra hemen gittim 461 çıktı.Sağlık ocagındaki hemsire beklememi soyledi ayın 31 ekimde gittim ozaman gördüm keseyi dediğim gibi gittiğimde 6+3 tüm
songul123 Sitemkar benim kesem 3313 değerle görmüştüm o zaman bile çok küçük demişti korkma haftaya görürsün canım
Suzitosuzi Sitemkar hcg bu kadar yüksek çıkmazdı dış gebelik olsa sen içini ferah tut öyle hemen gözükmez kese bir iki hafta sonra slttan bakarsa görünür Allah a dua et içini rahatlat canım
Elifffcik67 Sitemkar canım bende 5. Haftamda gittiğimde görünmedi hatta hcg 1650 gibi bişidi.. doktora dedim neden görünmüo dış gebelik mi die haftaya bakalım dedi... galiba biraz heyecanlı ce tezcanlı oluoruz🙈 5 gün sonra gittim göründü🤗 şimdi haftaya kalp atışını duycam inşallah☺️ Yani demem o ki kötü düşünme zaten göbekten görünmesi için hcg en az 5000 olması gerekio.. vajinalde 1500-2000fln.. ben 6.haftada gördüm... bence hem sabırlı ol hemde iyi düşün iyi olacaktır🤗 ibşallah sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımız 🤲
Sitemkar Elifffcik67 icim rahatladi cok tessekkur ederim canim ..peki kasiklarinda belinde hafif agrilar varmiydi
Elifffcik67 Sitemkar vardı hatta keseyi gördüğüm gün doktora söyledim kasık ağrılarını normal dedi rahmin genişlio rahim kasları fln fln bişiler anlattı şimdi 7. Haftadayım bel ağrısı az kasık ağrısı hiç kalmadı ama mide bulantısından ölüom şimdi de mutfağa fln giremiom☹️ eşim yapıo herşeyi saolsun😁 ama çok tatlı süreçler benim içim kıpır kıpır😍 risk hayatta hep var iyi düşün İyiyi çağır 🙏🏼