Bsraa9595 Yasoeso Benimde bat 20 si geçen ay erken gebelik testini 4 gün kala yapmıştım sonuç vermişti Bu ay 3 gün kala yapmayı düşünüyorum
Motherandbaby_ Yasoeso Ben reglime 6 gün kala öğrendim normal gebelik testi ile erken gebelik testi ile de denedim daha hassas olduğu için yapabilirsiniz
rabiaozcans Yasoeso ben 5 gün kala yapmıştım aşırıı aşırı silik ikinci çizgi çıkmıştı, hemen peşine beta hcg testi yaptırdım hastanede ve pozitif çıktı. eğer geç döllenme vs söz konusu değilse görebilirsiniz.🙏
Caglali Yasoeso ben adete 5-6 gün kala idrar yaptım cikmadi kan verdim negatifti 1-2 kala silik çizgi çıktı ve şimdi ise çizgiler belirginleşti, şuan kan sonucu bekliyorum
nzlbrn Yasoeso ben reglme 6 gün kala kanda baktırdım negatifti 3 gün gecikmeden sonra yeni öğremdim bence sabret olmayınca çok morali bozuluyor insanın
Yasoeso nzlbrn reglime 5 gün var benimde erken gebelikte negatif çıktı inşallah sziinki gibi olur benim de