naneliseker_ çok haklısınız kol acıtıyor kas olduğu için çok muzdaribim bende ama bebişimiz için işte katlanıyoruz .Rabbim sağlıklı bebişler versin hepimize ama hep dik vurulmalı sağlık ocağı güzel yapıyor en azından az acı eşler veya tanıdıklar bazen acıtabiliyor