Shebaby Meervemsi dört kayıp olana kadar neden atmadılar ? Ben kastamonudayım canım özel bi hastanede yaptırdım ben doktorumdan çok memnunum kadın doğumcu ama çok tecrübeli bi kayıptan snra bana direk Serklaj dedi zaten
Meervemsi Shebaby peki ücret ne ödediniz çok yüksek meblalardan bahsediliyor 20-30-40 bin gibi İlk ikisi kendiliğinden düştü üçüncü kalbi durdu 11 hafta da 4. De 20. Hafta da suyum geldi hep Farklı doktorlara gittim araştırıldım hiç bir sebep çıkmadı
Ayya Shebaby hayir sadece rahim kisaligi vardi ilk aylardan. Onlem amacli oldu. Yaptirmayinca ani acilis oluyor. Onceki ugursuz hamileliklerim oldu. Sonra erken tehsisle kizimi kucagima aldim 🙏🏻
Ayya Meervemsi siz bi kac muddet (hafta,ay) dikkat edin gerekmedikce dikis o zaman tutuyo bi sorun olmuyo. Tek gereken bolca dinlenmek stresten uzak olmak
Hnd3535 Pamuk bilmiyorum evet etseler iyi olur ama öncesinde yapmıyorlar ama :( yapan varsada bilmiyorum da benm doktorum öncesinde yapmadı
Shebaby Meervemsi bazen de cidden nasip canım ya inşallah kucağımıza alcagımız yavrularımız olur 1 ay önce sorduğumda ben 9 bindi yeni zam gelmiş 11 bin ödedik yatış tedavi dahil canım buralarda uygun