Kızlar merhaba dün sabah benden Serklaj oldum 12. Haftamda hatta doktorum ameliyattan sonra açılman başlamış nişanın bile geliyordu dedi uzunluk güzelmiş güzelce diktim devamlı yatıcaksın oturarak duşunu alıcaksın dedi ilaçlarımın dozlarını yükselticek bakalım 9 da çıkışım olur kanama vs olmadı bi iki nokta açık pembe geldi ilk 2 saat çok ağrım oldu ama sonrasında çok rahatladım endol fitille bakalım beni kaçıncı haftaya kadar götürücek endişe etmiyor değilim Rabbim serklajlj gebelere yardım etsin