karanmom ben 36+3 te vajinal doğum yaptım. Epidural taktırdım. Hemşireler onun sancıları %70 azalttığını söyledi. Çok güzel bir duygu gerçekten. İnşallah isteyen herkese nasip olur. Ama ben son güne kadar hep nasıl olacaksa öyle gelsin dedim. Doğumhaneye girerken oradan bile sezeryana dönebileceğinin farkındaydım. Hiç diretmedim normal yada Sezeryan diye. Sakın kendinizi şartlamayın, gerçekten bebek nasıl istiyorsa öyle geliyor. Sağlıkla gelsin de nasıl geldiğinin o kadar da önemi yok :)