Arkadaslar bende normal dogumdan catı muayenesinden korkan biriyim ama yinede normal Doğum istiyordum. Bugun 39+4 muayenemde artık bebegin suyu azaldıgını ve plesantanın yaslandıgını söyledi doktorum. O sebeple doktorum sezeryan yapacagını söyledi. Ve bu haftaya kadar hersey normaldi. Yani demek istediğim aslında bebek seciyor nasıl gelmek istediğini. Yeterki sağlıklı olsunlar