mmllkk Kızlar 29+4 günlük gebeyim göbeğim aşağıda bende farkındayım ama gören göbeğin aşağıda diyor sinirim bozuluyor gereksiz strese giriyorum böyle olan var mı aranızda?
Aydemi mmllkk sizin de çeneniz aşağıda diyin sussunlar. Hamile kadını telaşlandırıyorlar durduk yere negatif basıyorlar.
Dilekberen486 mmllkk bana da diyolar 34 hafta olduk en başından beri göbeğin hep aşağıda diyolar doktor bı sorun görmedi hiç ama etraftakiler ne zaman görse göbeğin aşağıda doğumun yakın diyorlar 😄
LamiyaCetinkaya mmllkk bana da ilk gebeliğimde herkes öyle dedi, hani güya doğum erken olur diye ima ettiler ama ne bebeğimde sıkıntı oldu ne bende, tam da 39+6 akşam 23:45te yani hemen hemen 40 haftalık doğum yaptım 😂
TugbaOzarin mmllkk yapı meselesi cnm benimkide aynı hep erken doğurursun dediler bende her gittiğimde doktora soruyodum sorun yok diyodu çok şükür olmadıda. Bende herzaman aşağıda hiç bişey olmaz korkmayın deyip susturdum çok şükür olmadı inşallah da olmaz 36 dayım şuan
merincek LamiyaCetinkaya bana da ilk kızımda 34ten itibaren dediler 41de zor doğurdum:) şimdi de 35 haftalığım yine göbeğim aşağıda ve kız bebeğim var. Bu sefer popüler olan erkek mi sorusu. Duymayın canınızı sıkmayın:)
mmllkk TugbaOzarin yani hamileliğimin başından beri aşağıda zaten bende bunun farkındayım bi sorun olsaydı zaten doktorum söylerdi bunun farkında olmama rağmen artık tedirgin oluyorum bu insanlar niye böyle hiç anlamıyorum ya hep düşüncesiz millet
Youngmotherr mmllkk inan hiç takma kafaya bana da herkes göbeğin aşağıda doğumun yakın yakın dedi 40+3 de doğurdum 😂
askooyumm mmllkk hayırlı olsun☺️ kız olunca genelde aşağıda oluyor biraz bilgisi olan insan anlar cahille sohbeti kes :)
123Hamis123 Banada öyle dediler ama asagıya yerleşmiş asagıda bayağı dediler kızacağım bir şey yok bence gıcıjlıgına söyleyenleri sallamam he aynen de
MMad mmllkk bana da hep öyle diyorlar 33. Haftadayım hatta de uma sormuştum böyle diyenlerden öğrenecek çok şey var demek ki ben gönek düşmesi vs bilmiyorum diye dalga geçmişti kızmıştı konuşanlara siz de takmayın
Mercimeek mmllkk ya benimde 19+3 bugün sabah uyandım göbeğim aşağı inmiş şok oldum bir sorun mu var acaba