[silindi] Donthappymom etmez miyim hiç rabbim en yakın zamanda nasip etsin Allah büyük o güzel haberi sende bizle paylaş hamilelik haberini almak dileğiyle inş❤️
Patito__ Pamuk sevindim cnm insaallah saglika tutunsun bebisin. Allahim saglikla kucagina almani nasip etsin. aminnn
birgul_arkbga34 Caglali güzel kuzum inşallah böyle devam eder şimdi bana doktor demişti 1000 cıvarlarında vajınal bölgede kese gözüküyor sen ne zmn kan verdin ve sonuç tan kaç gün sonra gittin kuzum
Caglali birgul_arkbga34 kan verdiğim gün 4+6 günlüktü. Bugünde verdim daha sonucum çıkmadı. Burda boş gebelik gözükmüyor dimi?
Caglali birgul_arkbga34 Sonic çıktı aynı gün alttan ultrason ile kese gözüktü Yarın karnında bebiş ve kese gözükür inşallah
Caglali birgul_arkbga34 15 Eylül beta 189 18 Eylül 474 çıktı 5+3 haftalık Bugün karnında kese gözüktü ama bebek gözükmedi
Meryeminannesi20 Caglali canım daha okadar başındasın ki bebek hemen gözükmez zaten bir veya iki hafta beklenen lazım
birgul_arkbga34 Caglali evet arkadaşın dedıgı gibi gayet normal cnm bir iki hafta sonra görürsün inşallah
Meryeminannesi20 Caglali sakın kötü düşünme ama ilk 3 ay herzaman daha hassas ve dikkat edilmesi gereken bir dönem sen elinden geleni yap gerisi Allahın takdiri