38+5 olduk dün gittim nst de sancım çıktı ama açılmam yok ben hissetmiyorum sancıyi.doktor yatışını verim ilaçlarla rahmini inceltelim 3 günde dogurursun dediler bende kabul etmedim evde olsam daha iyi olur diye düşündüm bekliyorum şu nişan yada sancımin olması pazartesi günü kontrole gitcem bakalım