ByzzS Canım ben bugün 38 haftalığım çatı muayenem yapıldı 1 hafta sonrasına sezeryan günü verildi inşallah son 6 gün 🩵🤲🏽 37-39 arası yapılıyor muhtemelen bir hafta sonra yaparlar muayene diye düşünüyorum canım inşallah hakkında hayırlısı olur sağlıkla bebeğini kucağına alırsın 🥰❤️