44Kranur Kızlar 35. Haftada bebişler kaç kiloydu ben 35+3 de gittim 2800 dedi fazla kilosu dedi moralimi bozdu bende şekerde çıktı sizde bebis kiloları ne normal mi
rumeysattnc 44Kranur tam 35 de 2850 idi doktorum böyle devam edersen normal doğum olmaz ama yemeni kesersen normal doğumun olur demişti sadece bnde normal doğım istedim için yememe dikkat etmiştim
baybarsmom 44Kranur e bende gittim bana doktor kilosu güzel normal doğum yapabilirsin böyle giderse dedi. Bende seker yok bu arada
nefessmommm 44Kranur 35+6 da 2850 36+2 de 3100 dedi bebiş baştan beri önden gidiyor ama şekerim çıkmamıştı eşim 5 kilo doğmuş ona çekmiştir diye düşündük. Sağlıkla gelsin bebişler
44Kranur rumeysattnc ya aslında bende çok dikkat ediyorum şeker var diye meyve şeker vs yemiyorum ona rağmen böyle sinirim bozuldu şekerim yüksek çıkıyor inşallah sorun yaşamamam normal doğum gibi takıntım yok ama bebisi etkilemez inşallah
Ceferovs07 rumeysattnc bende ultrasonda 36+2 gösteriyodu 35+4de gittiğimde. Bana öyle bi şey söylemedi haftası için normal dedi. 2954dük
44Kranur nefessmommm benim doktor da şekere yordu ondan korktum açıkçası yoksa her bebek aynı kiloda olacak diye bi şey yok 😔
baybarsmom nefessmommm anam nası bi kudret dayanıklılık bu 😂😂 nasıl rahatlamıstır doğduktan sonra kadın
Aselirmak 44Kranur 34+4 2950 dedi normal dedi USG kağıdında 36+5 görünüyor tabi sekerim var baştan iyiydi şuan öne geçti
44Kranur Aselirmak ay benim bebisin ölçümler de hep önde 35 haftaysa 37 38 fln çıktı kilo da 2800 işte inşallah zararı olmaz bebislere bilmiyorum korkuyorum 38 e ka
Aselirmak 44Kranur olsun alsın kuzum normal dogurmicaksan bir zarari yok kilolu bebeğe bakmak daha kolay oluyor valla
Aselirmak 44Kranur ben bide diyet yapıyorum + İnsülin ona rağmen önde gitmesi beni sasirti kilo veriyorum almak bir yana dursun saglikla dogsunlarda kilo çokta önemli değil