Rumeysahin Bebeğimi öğrendiğimden beri yatıyorum 9. Haftaya girdik kanamam var geçip tekrar yeniden kanama alanı açıldı bu durum beni çok yordu anneliğin her dönemi Farklı zor sanırım 😢
mavideniz6 Rumeysahin Hamile kaldıktan sonra her şey kolay olur sanırdım.Kalması ayrı zor kaldıktan sonrası ayrı…Allaha şükretmek gerekiyor yine de çok zor gebelikler var..Kanama alanı kapanması için de bol su iç canım ve ayaklarının altına yastık koy dinlen iş güç yapma hiç..Geçer çabucak inşallah
Eminegksln Rumeysahin 18 haftaligim kanamam yok açılma varmış progestan kullanıyorum bende yatıyorum çok bunaldım buna da şükür sağlıkla kucaklarmiza alalimm insallah size de çok geçmiş olsun
mervemurat16 Rumeysahin umarım düzelirsiniz bizimde 12.ci haftada kanamamız oldu düşük tehlikesi dediler iğne fitil verildi şükür atlattık 1 aya yakın dinlendim şuan 19+3 olduk şükür bu günümüze diyoruz
Bekledigimmucizemm Rumeysahin bende 9. Haftamdayım kanama alanı bende de var ilk günden beri progestan kullanıyorum sürekli uzanıyorum bu günlerde geçecek sağlıkla kavuşacağız inşallah 👼🤲
Rumeysahin Eva97 kullanıyorum pruloton iğne de yapıldı maalesef kesilmiyor 2 gün önce yoğun kanama şeklinde geldi
Rumeysahin Esraa___ inşallah kocaman olmuş sizin ki sanki 3 ayı geçince bitecek diye düşünüyordum hep kanama sebebi ne peki
Rumeysahin mavideniz6 ilk oldu 3 hafta sürdü kapandı kahverengi lekem vardı iki gün önce çok yoğun kanamayla gittim düşük yapıyorum sandım resmen tekrar açılmış kanama alanı yatıyorum sadece öyle insan zor kavuşunca herşeyden korkuyor rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Rumeysahin Aslanmommm ah annelik ne zormuş kolay sanardım tek derdim bulantı olacak sanmıştım öyle değil neler varmış sizin neyiniz var neden yatış verildi
Aslanmommm Rumeysahin bende kolay sanıyordum valla sadece tuvalete kalktım ama artık 37 yiz herşey serbest 🤲🏻 rahim ağzı kısalığı vardı açılmam oluyodu
N-23 Benimde eşi rahmi kapatmış o yüzden bende evde dinlenerek geçiriyorum, süreçlerimiz zor ama Rabbim büyük inşallah şifamızıda verecektir 🤲🙏🙏
seymasbal Aslanmommm rahim kısalığı bende de var ilaç serum veriyorlar hastanedeym şuanda 😔 27. Haftadayız inşallah 30ları görürüm bende 🥹
Rumeysahin mervemurat16 aynı şeyleri yaşadım sadece biz küçüğüz 9. Haftamızdayız 5 den beri yatıyorum 15 gün daha rapor verdi hemen geçer inşallah
Mzzz İlk 3 ay bende yattım arada kanamaların ve kahverenkli lekelenmelerim oluyordu 🙏 çok zor günlerdi iğne vurunuyordum hergün 🙏
Rumeysahin Bekledigimmucizemm inşallah aynı haftadayız hemen geçsin günlük hayatlarımıza bebeklerimizin heyecanını yaşayalım inşallah