Oznuroznuro Ben stres yapmadım ya evet duyunca insan üzülüyor ama sonra baktım hepsi aynı seyi söylüyor biz anne baba olarak her şekilde kabul ediyoruz bizim yavrumuz dedik. Bir daha hiç takmadım gezdim keyfime baktım en güzel sekilde gecirdim.
Şimdi 2.ye 31 haftalık hamileyim buna da cok şükür bişey demediler hep sağlıklı ama yine de diyorum ki Allah bilir 🤷
Allah sağlıkla hayırlı evlat olmayı bzie d yetiştirmeyi nasip etsin hep öyle dua ediyorum