Benim bebeğimde de arsa teşhisi konmuştu. Bide karın çevresinde maalesef gelişim geriliği var 10-13 günlük bi gerilik. 32. Haftadayım doktor yakın takibe aldı NST ye girdim bugün eger gelişim geriliği artarsa erken alabiliriz bebeği dedi. 8 ay boyunca ne çektim bi ben bi allah biliyor. O kadar stresli bi hamilelik yaşadım ki eminim bebeğim doğduktan sonra kendimi böyle kahrettiğime çok pişman olucam bu günler geri gelmeyecek keşke elimizden birşey gelmeyen durumlarda allaha sığınıp içimizi ferah tutabilsek.