mombarbie_ ay 3 aylık bebeğim var asla durmuyo bensiz eşimi bekliyorum yemek yapmak için bugünde biraz temizlik yaptım hiç canım bi şey yapmak istemedi eşimde tost yapalım dedi yanına da vicdan yaptım patates kızartıyorum gerçi normalde de çeşit çeşit yemek yapmıyorum yok çorbası yok ana yemeği yok bilmem ne ahsjdj