Ultrasona gir canım istersen. Vajinadan kamerayla bakıp dış gebelik mi diye bakıyorlar. Benimde ilk 23tü ertesi gün kanamam oldu 10a düştü kimyasal dedi ama ne olur ne olmaz dış gebelik riskine karşı bakalım demişlerdi kamerayla baktı doktor tamam bir haftaya sıfırlanır demişti öyle oldu. İstersen emin olmak için başka doktorlarada git