tazegebe58 Momy_anne ne zamana kadar beklemeyi planlıyor acaba bizim bebişler 🤷🏻♀️ beklemek değil de hareketlerimin kısıtlanması gerçekten bunalıma soktu beni 😂
chefmom tazegebe58 5 dakikaya bir gelen sancı 9 doktoru oyalayan oğlum açılması olmayan ben yolun sonu yine ev 😂😂 39+4den selam olsun 😂
tazegebe58 chefmom sancı var ama açılma mı yok 🤦🏻♀️ neydi bizim çilemiiizzz her birimizin ayrı hikayesi 😂
Ozgul03 Benimde 40 oldu doktor bi gun sonrasına yatış dedi 41 beklemek problem yaratmıyor mu . Bende kendi sancımı beklemek istiyorum ama birsey olur diyede korkuyorum
Naimee Ozgul03 Benim doktorum beklemekte bir sakınca görmedi 41e kdr bekliycem normal doğum istediğim icin
aydan_ tazegebe58 39+2’den 🖖 gelmiyor🤷♀️son zamanlarda hiç geçmiyor sanki😌 bebişlerin yeri rahat sanırım gelmek istemiyorlar😉 hani bu hamilelik 9 aydı 🤔
tazegebe58 aydan_ uygulamada günler birer birer azalıyor onda sorun yokta bizim bebitolar niyetlenmiyor 😂 dua zinciri falan oluşturalım 😂😂
Mommyys Son günler de asla geçmiyor uygulama 3 gün kaldı yazıyor ama nerdeee bizimki içerde evcilik oynamaya başladı 😁😁
tazegebe58 Mommyys ahahahah ayyy bence de kendilerine oyun kurdular demek canları sıkılana kadar oynayacaklar 😂
aydan_ tazegebe58 aynen😂 geç olsun da güç olmasın sağlıkla sıhhatle alalım kucaklarımıza inşallah yavrularımızı 🙏🥰
kadertugrul7 tazegebe58 bizde 39+3teyiz dayandik ada çayına bekliyoruz yarin kontrolümüz var bakalim ne diyecekler
tazegebe58 Haticetk amiiinnn inşallah Sağlıklıca kucağınıza alırsınız rabbim yardımcınız olsun hepimizin olsun 🥹
Hatice_123456 tazegebe58 nişan geldiyse doğum yakın doktora gittiniz mi sanciyi beklemeyin genelde sancı olmuyor