Kızlar bugün 39+6 haftalığız son kontrolümüze gittik nst bağladılar, alttan muayene yaptılar ne sancı çıktı ne açıklık… Dün İnternette son haftalar magnezyumun bırakılması gerektiğini okumuştum bugün doktoruma sordum. Doktor sen hala içiyormusun dedi 🤕 kasılmayı engellediği için 36. Haftada bırakılması gerekiyormuş.
Bu benim ilk gebeliğim sonuçta bana bu ilacı verirken söylemesi gerekirdi ne zaman bırakacağımı.
Neyse sizler benim gibi yapmayın doktorunuza danışıp 36. Haftada bırakın 😒