Deryayldzz hayırlısı olsun gözünüz aydın ☺️ ben de 8 haftalığım normalde sosyal medyada gezerken bile bi yemek görsem kalkar yapardım şimdi öyle bi tiksiniyorum ki anlatamam 🙈kusma vs yok bende ama ben uzanınca bulantıma iyi geliyor ilaç kullanmak istemiyorum hiç 🤦🏻♀️ su bile içmek istemiyorum iştahlı biriyim normalde de 🙈 inşallah bi an önce hepimizin bulantıları geçer de hamileliğimizin tadını çıkarırız 🥰