Deryayldzz hayırlı olsun öncelikle ☺️bende 7.ci haftada start vermiştim 19+3 olduk arada hala devam ediyor.15 in sonuna kadar full kusuyordum ilk üç ay kiloda verdim.Tavsiyem kussanız bile yiyin bir şekilde fayda sağlar ayrıca yeşil elma,muz,leblebi önerirm.Leblebi kusmayı bir nebzede olsa önlüyor sabah kalkınca ekmek kırıntısı yiyin çok aç kalmayın yataktan hemen kalkmayın zamanla düzene girecektir.Doktordan ilaç isterseniz büyük ihtimal prilam dr verir oda uyku yapıyor.